måndag 1 februari 2010

You and me could write a bad romance

Well, well, well... And the rant begins! Jag vet inte varför vissa saker stör mig så mycket och andra saker håller jag med om. Grammy Awards typ igår och det lockar ju dit de "bästa" kändisarna. Jag har kollat på en del bilder från detta event och my god! Lady Gaga är fan great, kolla in kläderna fan:



På forumet jag är medlem på så kan denna kvinna bli pratad om som bara fan. En del av de andra medlemarna är eniga om att myten om att hon är shemale är sant! Skitsnack eftersom det bara är för att någon trodde sig se manjunk mellan benen på en kvinna. Men det är bara för att hon klär sig mer olikt än andra kvinnor och det stör en del. Jag kan inte vara säker på om det Stefani Joanne Angelina Germanotta aka Lady Gaga som har valt själv att klä sig annorlunda eller om det är skivbloaget som väljer det. Jag gissar att hon har valt detta själv. Hon är helt underbar oavsett, hennes musik är fucking great och det leder mig vidare till en annan person!

Britney Spears! Dessa bilder säger allt:


Jag vet inte vad hennes problem är men jag tror hon försöker undvika paparazzi fotograferna och misslyckas toootaalt!! hAHaHaaHa L0L! Hon ser ur som hon har gjort något med nåt djur eller nått sånt! Som jag har sagt ett tag nu, Britney kommer att få en nervöst sammanbrott igen och då går det illa! Hon klär sig illa igen, hon har färgat håret mörkt! Visst hon ser ganska snygg ut nu men dessa bilder får mig att tänka om... Här kommer andra bilder på henne fast från Grammy:



Jag ver inte var jag ska säga riktigt! På tal om konstiga människor! Häromdagen så bloggade jag om den lilla flickan Taylor Momsen! Här har vi en annan liten jämnårig flicka som inte har det enklare! Miley Cyrus är en liten slampa i mina ögon. Hennes mamma är fan inte bättre!



Hon ser mycket bättre ut annars! Men så här ska inte klä sig eller sminka sig om man är 16 år gammal. Miley ser ut som om jobbar på gatan, tycker hennes mamma att detta är okej! Här nere finns två exemple på denna flicka. Bilden till höger är horan Miley och vänster sida har vi tonåringen Miley! Vilken är den rätta bilden. Hon är mycket sötare klädd som en normal tonåring, med hel täckande kläder. Visst, det är mer än lagligt för mig att tända på denna tjej, men klä dig som en normal tjej och inte som en hora när lillasyrran är med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar