lördag 6 februari 2010

My head caves in... but only sometimes... I think! XD LOL

Asså, vad snackar du om ibland. Jag vet när jag ser på dig att du känner dig... mhm... kåt... Jag vet att du vill ha mig, bakifrån... Du stående på alla fyra och jag på knä bakom dig! Du lägger ofta ned ditt huvud och stönar som en skadeskjuten tjur, du är vild som en puma och tam som en katt, du älskar när jag drar dig i håret och tar i hårt. Du älskar det hårt och det verkar inte finnas något stopp på dig. Jag gillar att dig smisk eftersom jag vet att du vill ha det så, du vill känna dig ägd av mig, som om du är min ägodel. Du kallar till och med dig för min leksak när vi är bland våra vänner, du vill att de ska sitta och skratta åt dig. Du är min hora.... Det konstiga är att du fortfarande älskar mig och många gånger om dagen så vill du alltid göra samma sak. Bli tagen bakifrån och bli näst intill våldtagen i båda dina öppningar. Du säger till mig att göra det eftersom du älskar det hårdhänt. Jag klagar inte och det förstår du eftersom du älskar mig. Du låter mig använda dig och jag låter dig använda mig och det är det som håller oss samman, vi ger och tar som vi vill. Varför skulle vi annars ha vår "Nakna Söndag" så ofta vi kan. Den dagen gillar jag stort eftersom vi är nakna hela dagen då och det är sällsynt att vi lämnar sovrummet. Men du älskar att vara naken oavsett vilken dag det är. Du är naken så mycket inför mig att jag kan se din kropp så fort jag stänger mina ögon, ganska svårt när jag sover med dig bredvid mig. Jag lever med dig, jag äter med dig, jag äter dig, jag sover med dig, jag ligger med dig, jag bor med dig, jag är med dig, jag andas med dig, jag delar min kropp med dig, jag trivs med dig, jag har ett sexliv med dig, jag har ett bra förhållande med dig och jag använder dig som en jävla sexleksak! Du frågar mig vad jag älskar med din kropp. Måste jag svara trots att du vet svaret, självklart... Jag älskar inte din kropp enbart... Jag älskar dig Christina och det jag älskar med din kropp är din fantastiska röv, och dess öppning... Vi ses snart älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar