fredag 12 februari 2010

En födelsedag... fem katter... två bröstvårtor... en Esbjörn!

Jag glömde bort att SOnia fyllde år igår! Förlåt, men jag kan kanske gottgöra det genom att skriva om det här! Grattis I guess since det är din flödelsedag :P Du kan få en bit papper av mig som jag inte har skrivit på. LoL! Jag spelade precis med gänget och det var inte så roligt som jag hoppats på. Jag hade kalla handikapp händer som förstörde hela stämningen för mig. Jag kunde inte ens tänka klart eller ens se nakna tjejer framför mig. Vår Clan tag för kvällen blev Katt och det var lite roligt faktiskt, eftersom alla satt och lät som ett gäng kåta katters, ett läte jag lätt kan mästra. Drop it like it's hot bitch!! Kim sa åt mig att skriva om Christina Aguilera, han ville att jag skulle berätta varför jag älskar henne så mycket. Han vill väl veta om jag kan runka och se på henne medan jag gör det! Ja det kan jag och kan lugnt säga att hon har gett mig många trevliga orgasmer genom åren. Jag avnjöt henne efter att hon fått barn, eftersom hon fick så sjukt stora bröst! The Bad Touch motherfuckers! ...............................................................................................................................................................................................................................................................

sitter jag och berättar vad jag tillfredsställer mig med! Ja! Jag skriver att jag onanerar och det känns bra. LoL! Jag gör det ofta och jag älskar det. Jag tänder på mycket olika saker, men om jag ska gå in på det så måste mina närmsta vänner förstå att jag inte skadar någon! Jag ser endast på det som jag tycker om. Vilket är hela syftet med tillfredsställelse, eller hur! Det jag ofta gör annars är att fantisera men en del gånger kommer jag bort mig från fantasin och onanerar jag endast av ren kåthet och njutning! Faann! Varför kan jag inte sluta skriva om det. Men tro inte att jag skäms, åååå nej, jag skäms inte! Jag vill berätta! Det känns bra... Men det är fel! Jag kan råka säga för mycket... som att jag fantiserar om vänner... We Come One! Det är tillåtet, det är inte fel, finns inga lagar och regler som säger att jag inte får tänka sexuella tankar om mina vänner! Acceptera läget liksom eftersom det är oundvikligt i min hjärna. Men bli inte rädda, jag gör det med kärlek! hahhahaaha!

Coldplay - In my place! Får mig att tänka tillbaka på folk jag mött under mitt liv! Tjejer jag varit vänner med, tjejer jag varit kär i, killar jag varit polare med, lärare jag haft i skolan... Jag kan knappt skriva eftersom det är så många minnen. Det jag skuller vilja göra är att träffa alla människor igen. Vilket jag kommer få göra när jag dör. Alla kommer vara där och följa med mig till platsen efteråt! Tänka sig... jag tror jag kommer få träffa Aguilera då till och med och massor med andra kända kvinnor. Sedan när jag går in i ljuset till nästa liv så kommer jag att vakna upp i en stor skön säng, där solen skiner och fåglar kvittrar utanför! Jag kommer ha en vacker Christina bredvid mig och hon kommer säga; Jag älskar dig...

Jag hoppas på att jag inte kommer dö med någon smärta i kroppen. Jag vill inte vara rädd eller känna hur min kropp långsamt lägger av... Jag vill bara somna in! Jag vill ha vissa saker vid mig när min tid är kommen.. min familj, Sofie, Linn, Christina... Jag vill att det sista jag ser är Christinas vackra ansikte! Det är det enda jag önskar. Men jag ska inte dö än. Jag kommer få träffa henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar