måndag 22 februari 2010

I am what I am. I am my friend. I am our friend...

Vi kan alla göra våra val här i livet. Det enda vi måste göra är att inte tänka på vilka val vi vill göra, vi måste förstå våra val! Förstår ni era val så kan ni lättare veta vad ni ska göra nästa dag...

Jag kan inte tro att jag är farbror. Jag kom och tänka på det just nu! Det känns så roligt... Det är en helt otrolig känsla jag känner. Jag älskar bebisar. De är så mjuka, de har så len hud och de är extremt gulliga när de sover. Det är trevligt när en bebis gråter, då vill man göra allt för att de ska känna sig trygga och säkra. Jag vill så gärna ha en egen, ett eget barn... ett liv. Jag tänker på Sofie, som nu har en pågång. Hon ska ge detta barn ett liv, hon ska se till att den får en perfekt uppväxt. Men det jag tycker är mest trevligt, det är man får dela med sig av sina egna livsupplevelser. Jag skulle lära mitt barn att inte bråka med de andra, att lyssna på vuxna och visa respekt mot andra, att inte käfta emot och tjata, att man ska prata med tjejer och lyssna noga. Då skulle min grabb bli en riktig gullunge. Fast jag skulle hellre vilja ha en flicka, varför vet jag inte, det bara känns epic.

Sofie frågade mig om namn till sina bebis förut och jag har några förslag.

Flicka:
Taylor
Sara
Jennifer
Tabitha
Sanna
Nadja
Linn

Pojke:
Johan
David
Chris
Hugo
Ford

Och namn som är helt konstiga:
Acta
Christina
Kelly
Cool
Hay
Banshee
Goo

1 kommentar:

  1. Tack snälla duuu=) Roligt med förslag, namn var en svårt grej att komma på sitt eget barn...vi får se vad det blir tillslut=)

    SvaraRadera