lördag 27 februari 2010

GoldBären är fan Gummibjörnar! Älskar det...

Det finns mycket jag vill säga, men kan inte finna rätt ord. Jag var lite sur igår eftersom jag antagligen var kåt eller nåt. Jag har det jävligt när det är vinter eftersom all jävla snö är ivägen. Jag kan fan bara sitta inne och jag tror jag blir galen av att inget görs. Jag tänker annorlunda, jag pratar knappt om normala saker och jag lyssnar på samma musik dagarna ända. Jag kanske behöver träffa Sofie som jag hoppas kommer på måndag. Jag tänker på dig och jag saknar dig. Imorgon Sonia och det är så underbart. Då ska jag spela mer BioShock 2 och ta mig an multiplayer.

Åh... Sofie... Jag önskar att jag hade en flickvän som dig. Fast bättre. Jag borde inte skriva om sånt här, men jag vill. Jag vet inte om det finns en tjej därute som är som den perfekta flickvännen för mig. Jag borde inte ha krav... Men jag vill ha en tjej som gillar att spela tvspel, en tjej som älskar mig för den jag är, en smått galen och villig tjej... Jag vill inte säga så, men en tjej som vill älska med mig och tillfredsställa mig när jag vill, jag vet, jag är ego men för fan. Jag vill att denna tjej ska kunna lyssna på mig. Jag vill kunna berätta saker och dela med mig av mina fantasier, vilket jag borde kunna göra med Sofie, men jag vågar inte. Jag är rädd att det jag berättar för dig skrämmer dig, de skrämmer mig ibland och får mig att ifrågassätta vad som gör mig till mig. Jag är rädd att verka för positiv eller för negativ. Jag kan säga här och nu att jag fantiserar om dig Sofie, och jag skäms att säga det eftersom du är min vän och jag vill inte få det att låta sjukt. Men du förstå att jag inte vill såra dig, jag borde inte vara orolig för det, men det kommer jag alltid vara. Jag känner mig... väldigt... jag skäms...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar