torsdag 4 februari 2010

ONSDAG 3 FEBRUARI I Wanna Show All Of My Haters Love! Del 3 av ?

Skrivet natten till Torsdag!

Jag förstår att bloggen är helt underbar! Snälla var inte så blyga. Jag tänker fortsätta skriva om mina böcker, jag är inte rädd för att gå in i djupt och kanske avslöja viktiga delar men jag vill öppna mig för mina vänner och ger er en inblick. Så då fortsätter jag. Jag älskar att jag får det att verka som världens dokumentär...

Som jag sa i gårdagens inlägg så kommer jag ger er en fördjupning. Nu när av första boken kom närmre och närmre slutet för var dag som gick, så fick jag en stark bild på hur jag skulle kunna få det att fortsätta. Det var vid detta tillfälle som jag såg till att döda förhållandet mellan Chris och Christina! Det kom fram vissa saker som hållits hemliga och det gav mig en chans att få en anledning. I senare delar av min långa historia så är de båda fiender och kommer aldrig överens. Christina har så många hemligheter. Så när hon försvann ur hans liv, så kom möjligheter för ny kärlek. Valet blir mer uppenbart ju längre jag skrev men när Jennifer Love Hewitt kom in i hans liv så flöt allt samman. Jag tror hon blev hans flicka efter att jag började se på Ghost Wishperer och det var skit bra, visst hon var med ända från början men dessa två karaktärer fick först hälsa på varandra någon gång i mitten av historien. Det blev Chris räddning.

Men nu skulle jag försöka skapa ett bra slut. Chris började ifrågasatta vissa händelser, det blev så efter att började dyka upp hemligheter och han förändrades också. Han såg saker, hörde saker. Men det var bara början. Efter ett bråk med Sarah Michelle Gellars man så var han väldigt ostabil och osäker så medan Tyra Banks var på besök hos Chris så blir hon mördad av Sarahs man, som dödar sig själv och precis då kom vändningen! Den som vände allt jag skapat ut och in. Det är ögonblicket så den stora sanning kommer fram. Att allt som har hänt Chris, alla saker han varit med om, gjort och försökt överleva bara är del av en stor komplott, ett sätt att få honom att vara kvar i USA! Chris klarar inte av att hålla sig ilska inom sig, den slår ut honom och hans kropp blir övertagen av rent hat. Jag skapade då ondskan. Gav det ett namn och hans namn var då "Den Riktiga Chris" eller Richard som det blev senare. Det var i detta ögonblick som hela Different Matters blev något speciellt. Chris hade haft något mörkt inom sig, som kunde ta över hans kropp när som helst! Fast efter att ilskan kom så räckte det med att knocka honom så försvann ilskan. Boken är nästan slut där. Den händelsen får honom att sluta lita på sina vänner och han beslutar sig för att resa hem igen. Men som vanligt så fanns det något som väntade... Det vara en del av sanningen som kom fram... Mer och mörkare hemligheter vilade och väntade på hans återkomst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar