fredag 26 februari 2010

Varför! Varför! Får mig att bli fucking galen!!

Jag spelar inte de nya spelen! Jag tittar inte på tv! Jag frågar inte om Kim vill spela! Jag kan inte göra nya videos! Jag lyssnar inte lika noga på musik som jag annars gör! Jag bryr mig inte om något! Jag vill inte göra något, jag vill bara lägga mig ner och gråta! Men jag orkar inte det heller och det blir bara jobbigt. Jag vill göra videos, men det fittiga programmet krånglar så jag måste formatera om min knullade dator. Det känns som om jag har blivit munknullad i 45 minuter av sex olika män som kräver att deras sperma sväljs, det har gjort att jag är mätt och yr! Jag kan inte tänka klart eftersom jag inte har fått andas normalt i 45 minuter. Som tur var så slutade jag bli munknullad! Men då knullades jag i röven, med min egna dator som bara krånglar. Jag måste köpa nya grejer till skithålet, som en ny dvd-brännare, en ny hårddisk och det är som en kåt liten pojkflicka som ber om att få knullas i röven av en vuxen man, som tänder på att pojkar klär som flickor! Eller för att förstå bättre, kolla in den här bilden...



Jag kanske är galet sjuk i huvudet, men jag bryr mig fan inte. Ta det som det är eller dra åt helvete! Jag tänker inte säga vad jag tycker om den där bilden eftersom jag inte är redo. Tro vad fan ni vill, skyll för fan inte på mig om det får er att känna er äckliga! Då är det inte mitt fucking fel. Det roliga är det bara är en tecknad bild som inte betyder ett skit i det jag kallar liv. Jag orkar inte bry mig alls. Visst, bilden kanske gör mig upphetsad, men visa mig en bild som inte gör mig det!






Sug en jävel för fan!! Jag skiter i er... varje dag och hela tiden... Dra För Fan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar