torsdag 4 februari 2010

The World VS Team Different!

Idag spelade jag med grabbarna och vi hade skit roligt. Jag ägde loss i flera matcher och det var helt sjukt! Fan vad hade roligt! Speciellt vid "Mamma, mamma! Stefan bet mig på pungen!" Helt förbannat galet så mycket jag skrattade. Sebban fick mig att skratta tills jag grät när det kom ur honom! Vi alla satt och pratade som ett gäng skvallrande små ungar! Vi skrattade och herjade och plötsligt så tyckte jag att man skulle säga så, låtande som världens man! Så vi sa en massa olika Mamma mamma och det var helt sjukt tills OxzSpartan - Sebastian sa: Mamma, mamma! Stefan bet mig på pungen! Vi alla bröt ut i gapsktatt och jag skrattade tills tårar rann nedför mina kinder! Och det suger som fan när man spelar samtidigt! Otroligt nog så vann vi matchen! Det var det roligaste skit jag varit med om på länge och det är det jag vill när spelar, jag vill skämta och ha skoj! Imorgon kommer vi kanske inte spela tillsammans men när vi väl gör det så kommer jag säga att vi borde göra tröjor, som det står våra live namn på och kanske ett lag namn! Jag tycket vi ska heta Team Different bara för att vi är så sjukt konstiga och har världens dummaste humor! Jag önskar att alla fick höra allt skit vi pratar om säger till varandra.

Åh! Jag fick spelet Dantes Inferno: Death Edition! Har spelat demon och jag älskar det spelet direkt, ska spela hela imorgon och det ska bli roligare. Jag prövade på ett annat spel tidigare också: Ailen VS Predator! Fucking ett av det bästa i år! Men det kommer väldigt många spel i år, som är mer än intressanta. Som t ex Halo Reach, Medal of Honor och Metro någonting somtinge eller nått. Jag ser fram emot E3 i år eftersom det kan visas upp nya konsoler! Sony har säkert något de ska skryta eftersom Microsoft ska hora Natal! Spännande!!

Jag kommer posta mer I Wanna Give All of My haters love snart. inte idag kanske men imorgon. se fram emot det... bitches!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar