lördag 20 februari 2010

Spotify FTW!! It gets me all wet!? King Kong!!

Så här om dagen, när jag satt och kollade på porr och hade världens hårdaste kuligt sug för bra musik, gick jag in på FB och kikade läget. Ambjörn hade skrivit att han hade tre invites till den horiga musiktjänsten. Så jag skrev och han gav mig en och direkt när jag började använda det fann jag skit epic musik. Jag har fan hittat musik jag inte trodde fanns och det är fan epic, men jag kommer nog inte betala 99 spänn för att få lyssna. Det är inte värt om man inte får porr med. Jag vill gärna få minst två porr downloads för månadspriset. Eller kanske lösenord till några episka porrsidor, där de har stora asses och feta tuttar.

Jag gillar bröst... väldigt mycket...


Men jag gillar också en bra röv...


Men det finns fortfarande ingen röv som kommer slå Christin Aguileras röv på flera år! Älskar denna röv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar