tisdag 9 februari 2010

The Mindfields of My Soul are Your Area of Expertis

Hm... Åh... Medan jag satt och kollad på en video så kom plötsligt en flash i mitt huvud. Det fick mig att tänka på henne, min mystiska favorit tjej som jag knappt kommer ihåg längre. Jo, jag minns henne gott och väl och jag vet exakt vad hon betyder för mig. Linn... Linn Björkas är hennes namn och det är skit svårt för mig för jag vet inte var hon längre. Jag gick på Bäckbyskolan när jag gick där och det är näst in till fem år sedan eller mer, jag kommer inte ihåg. Hon är nog den enda flickan på denna jord jag jätte gärna vill träffa och jag vet inte var jag ska leta.

22.55 gjorde jag en sökning efter sidan Ratsit!
22.56 kom jag in på sidan.
22.56 söker jag på hennes namn och jag får upp en sjuttonåring som heter Linn Björkas
22.59 sökte vidare och fann jag en kvinna som bor på samma adress och jag gissade på att det var hennes mamma!
23.00 jag hittar Linn Björkas...

Stryk det där tidigare om att jag inte vet var jag ska leta. Jag gjorde precis en sökning på internet på rätt platser och tror det eller ej, men jag är fan säker på att det är Linn. Det är fyra års skillnad mellan oss om man räknar med iår, och det går att göra det eftersom hon fyller arton den 27 maj. Och jag blir 22 år 17 maj! Do the math! Jag kom också på att jag kan skicka ett mejl till henne och rätta till allt. Det tråkiga är hon inte finns på FaceBook! Men hon finns på Bilddagboken!

Linn! Jag vet att du kommer läsa min blogg för eller senare, du kommer säkert göra det efter att jag har fått ordentlig kontakt med dig och då kommer du äntligen finnas där för mig. Jag saknar dig och kommer ropa efter dig tills du svarar mig! Du räddade mig på Bäckbyskolan... du höll mig normal så länge jag var där... en dag möts vi igen och du kommer älska den dagen... Jag minns dig fortfarande och kommer göra det tills dagen jag dör! Du är den flicka som jag älskar och oavsett var du försvinner så kommer jag alltid älska dig. Jag kommer alltid komma ihåg ditt ansikte och hur underbar du är. Jag vet att du inte känner samma sak men det skiter jag i. Jag är den som aldrig kommer svika dig, visst, du är ett minne och endast ett minne, men jag ska aldrig ge upp och om jag så blir tvungen att vänta tills jag är på min dödsbädd, så låt mig vänta. Jag ska träffa dig igen även om det blir då. Jag älskar dig och det är bara så.

I will never forget what we had!
I will never forget you!
I will never foget your face...

never forget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar