lördag 13 februari 2010

Beautiful Pussy..... I love my beautiful Pussy....CAT!!!!!

4 Reel Muthafockas! Alla hjärtans dag imorgon... En dag då man ska uppvakta sin käraste och ge dem en liten överraskning! Den dagen är inte så rolig om ingen har att uppvakta! Som jag! Men heller att jag inte har någon speciell i mitt liv som jag vill uppvakta, för då om man glömmer bort så slipper man bli utskälld och man behöver inte skämmas! Visst, jag har några speciella i mitt liv men de är redan upptagna "so to speak"! Fast jag är ganska säker att Sofie skulle bli hel nöjd om jag henne en liten ros, som jag inte kan förskaffa och tänker göra heller. Men jag vill inte ge henne något man kan ta på, eller, jag menar, inget man har slängt bort pengar på! Det är ju mer tanken som räknas eller hur! Men jag menar att jag inte vill ge Sofie något, det finns inget på denna planet som jag kan ge henne, för att hon ska förstå hur mycket jag älskar henne, som en vän that is! Nej, jag älskar Sofie, hon är en jätte bra vän, jag uppskattar vart enda besök hon gör, allt hon säger till mig är något jag lever på, hon får mig att förstå att jag är en viktig del av någons liv. Sofie är en viktig del i mitt liv! Visst, ibland när hon kommer förbi en stund, så kan det hända att jag knappt pratar! Men vi är så pass nära vänner att hon förstår att jag inte är tyst bara för att hon här, nej, jag kanske är tyst för att jag är deprimerad eller bara trött på allt skit jag är tvungen att leva med. Hade jag inte henne i mitt liv så skulle jag antagligen ha gett upp vid det här laget. Jag använder henne som vägg, som jag studsar en boll emot! Varje gång jag slänger en boll mot denna vägg så får jag alltid en till boll tillbaka! HAHAHAHAHHA!! Sofie som en vägg som inte alls är i vägen! Nej för fan... Hon har en axel redo för mig hela tiden, det är väl det jag vill ha sagt. Hon har en axel för mig att gråta på om jag skulle få behov för det.

Det som är roligt med det här just nu... jag sitter här med datorn på mitt bord, som sitter fast i permobilen, med en kudde under vänster armbåge. Jag sitter och lyssnar på kärleksfull musik med mina Sony hörlurar. Jag har ett litet leende på mina läppar och jag tänker på allt jag har gjort med Sofie genom åren. Och jag vill göra mer! Jag vill ut och resa med henne, då menar jag inte till ett annat land, utan åka iväg till typ Västerås, eller kanske Stockholm! En heldags utflykt! Men det får vänta! Först ska hon föda ett barn, ta hand om den... Jag kan inte...

Vad kommer hända när Sofie får barn? Hon kommer inte kunna komma hit på minst två månader efter att det har hänt... Och jag tänker inte tjata, gnälla eller dryga, jag ska ge henne all tid i världen och vänta tills du är redo och har ork att komma!

::Plötsligt, efter en månad, så krockade jag med Sofie! I just denna lilla butik! Jag såg på henne, hon såg på mig... Vi stirrade bara utan att yttra ett ord. Jag lät min blick färdas längs med hennes kropp... Mycket större bröst, bredare höfter, rundare lår... Jag älskade vad jag såg faktiskt! Jag såg upp i hennes ögon. Hon stod där och log. "Hej, hur mår du!?" Hon slängde sig emot mig och kramade om mig. Jag slogs tillbaka av den plötsliga attacken, hennes bröst hamnade mellan oss och det tvingade henne att krama mig hårdare, Sofie är stark sen tidigare, så jag kände ryggen knaka. Riktigt så illa var det inte för mig, utan jag virade mina armar om henne och vi kramades...

Skulle jag kunna skriva en novell om Sofie! Jag tror inte det är bra eftersom det skulle bara kännas konstigt och alldeles för skämmigt! Jag kan försäkra dig Sofie, om jag nu skulle få för mig att göra det, så skulle den bli det bästa verket jag gjort, den skulle vara rolig och ordentligt skriven... Men jag tror inte det är så passande. Det skulle bli konstigt eftersom jag är så bra vän med dig. Men vad är det värsta som kan hända, det är ju trots allt bara fantasi! NEJ! Jag kan inte göra det emot dig! Det skulle vara en form av kränkning, speciellt om jag skulle skriva en, sprida ut den på internet och låta andra snuskiga sjukhuvuden sitta och läsa. Ska jag skriva en så kommer jag självklart att ta upp det med Sofie först. Jag skulle se till att få tillåtelse av henne...

FUCK VAD JAG SKRIVER MYCKET OM SOFIE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar