torsdag 18 februari 2010

Visa fittan så får du popcorn!

Jag ska beställa spelen Bioshock 2 och Alien vs Predator! Två riktigt bra spel som är smått läskiga men har sjukt mycket action i sig! Jag ska kanske fixa beställningen nu under natten... vet inte... jag vill i alla fall fixa dem i nästa vecka. För er små idioter som inte fattar varför jag har sådan fantastisk titel, så ska jag ge er svaret i bilderna där nere! Det är vackra bilder på min älskade Christina ifrån inspelning av hennes första och nya film Burlesque, som jag ska se bara för att hon är med i den! Kolla kläderna hon klär så bra i! Super tajta och sexiga, jag älskar verkligen formerna på denna dam! Visst jag vill ha lite mer hud men eftersom det är den jag älskar så går det bra! Det finns så många som tycket hon är för small och att hon inte är snygg... dra år helvete... hon är jätte fin och det finns ingen som är så bra som henne och jag skulle knulla henne lika hårt ändå... men jag skulle vara snäll... I Love C.A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar