måndag 8 februari 2010

Suck och stön och gnäll med en nypa salt...

Jag har klarat av spelet Dantes Inferno och det känns skit bra! Jag har fått uppleva helvete och jag har dödat Djävulen HIMSELF!! Jag ägde skiten ur honom! Så där ja!

Åh Sonia jobbar imorgon! Det känns fucking AWSOME! Plus Sofie kommer imorgon! Så jag kommer vara all like lol hela dagen! Det är så kul att få träffa tjejerna imorgon eftersom de är så underbara! Båda två är mina favorit vänner och jag är hel nöjd att jag känner dem. Jag har känt Sofie väldigt länge, men jag kan inte komma ihåg exakt hur länge! Jag tror hon har jobbat som assistent efter min ryggoperation och det är på så sätt jag känner henne... HMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!! Jag kan i alla fall lugnt säga att hon är min bästa vän, eftersom hon hälsar på ofta och jag vet att hon vet att jag tycker väldigt mycket om henne. Jag blir alltid lika glad när hon kommer till mig. Och hon är snygg också vilket gör det bara bättre, LOLLOLLOLOLOL!!

Nej, men hon är snygg, smart och hon är väldigt bra på att lyssna. Hon har lyssnat på en hel del jag har pratat om och berättat. Sonia också för den delen, som också snygg, smart och allt där som man säger i alla filmer! En riktig jävla underbar tjej! Ha, du trodde jag skulle säga bitch men där hade du fel! Nog om det, jag tror de fattar vad jag menar! De är mina vänner och jag vill ha det så... Varför kändes det konstigt att skriva det där? Säkert inget... va... nej! Jag tror jag måste döda Djävulen en gång till! Han ger mig en massa roliga ideér...

En massa roliga ideér...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar