måndag 15 februari 2010

Kuken!! Brittiska JÄVLA FITTUNGAR!! CODMW2 SUGER KUK!

Förbannade jävla skit spel!! Jag blir så jävla arg på allt detta laggande och idiotiska horor! Jag spelade med Kim och Sebbe och de matcher vi körde var de mest felaktiga och störda grejer någonsin! Vi kom in flera olika lobbys där de antingen satt korkade amerikaner eller skrika horiga britter som började skrika så fort man sa något! Och när fan ska dessa fittiga amerikanerna lära sig att hör skillnad på svenska från andra språk. Så fort man pratar så tror de att man kommer ifrån Irak, Japan, Tyskland, Mellanöstern eller från Landet Ingenstans! Jag blir så jäva arg ibland, och speciellt ikväll när allt bara krånglade, att jag kan skrika rakt ut: HÅLL KÄFTEN ERA JÄVLA FITTOR OCH LÄR ER ATT VI PRATAR SVENSKA!! Jag klarar inte av att veta att varje gång jag spelar så är det alltid samma sak som gäller. De fattar inte vad vi säger, varför ska de då lägga sig i och börja härja. Jag vill inte höra deras tolkning när jag försöker prata med mina polare. För att inte tala om allt jävla Noobtubande! Det och lag är bara för mycket. Sista matchen vi körde innan Live dog en stund så började vi nästan gråta för det var så jävla jobbigt. Det laggade så mycket att man bara blev ledsen, vi tappade all känsla för att ens orka spela. När vi backade ur match lobbyn satt vi bara och var tysta. Vi var näst intill förstörda av att det laggade så extremt mycket.

Så när vi började spela nästa match så sa Kim att han kände sig dålig, han sa att han mådda psykiskt och fysiskt dåligt av att det laggade så mycket. Men man förstår honom totalt. Fast han kan ju i alla fall vara glad. Han får ju i alla fall mer än tjugo kills och han dör bara 12 gånger. Jag dör 15 gånger och får bara en kill. Jag fick det i matchen och sa till då. Vi kom på vad som skulle krävas för att få dessa match problem fixade. Kim mådde så dåligt att han skulle kunna ta livet av sig. Vi kom på att det antagligen skulle få spelskaparna uppmärksammade. Tänk och se det i tidningen. "Ungdom funnen hängd i sitt rum! Efter en förlust på TV-spel!" Behöver man ta sitt liv för att alla lag problem och lobby fel ska försvinna. Jag tror det är den enda lösningen. Jag vill inte veta om, att varje gång jag spelar så kommer jag endast få en - tre kills och dö tjugo gånger. Jag blir tvingad att veta att jag suger på spelet. Vissa gånger vill jag bara stänga av och slänga kontrollen i golvet. Jag hatar det!!


Stefan är en korkad brun bergskamel från Tibet, som ängar större delar om dagen att slicka sig i röven, med sin två och halv meters tunga, som han har fört in genom kuken tre gånger och sedan ut genom näsan för att sedan sticka in i skitan!!
SUG PÅ DEN ERA FITTHÅL!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar