torsdag 25 februari 2010

Ray of Light from a Far Away Star

Häromdagen... jobbade Sonia... det var väldigt trevligt. Jag tycker om henne väldigt mycket och det är väl en bra sak skulle jag tro. Jag vet inte vad hon känner, men jag tror hon verkligen tycker om att jobba med mig. I sommar, när det förhoppningsvis kommer vara fint väder, så kommer vi lugnt börja gå ut. Det är vid den tiden som Sofies bebis kommer ut och jag slår vad om att det kommer vara ett vackert barn, som får sitt utseende efter sin lika vackra moder....

På måndag kommer Hanna hit. Jag ser fram emot det väldigt mycket. Det sägs att hon är i min ålder, inte säker ännu men det är vad jag hoppas på... Kanske ska lägga in en stött... LoL! Nej, nej, för fan. Ska träffa hennne först och inte gå på utseende, utan här gäller ett kunnande på humor, glada miner och en störande stor musiksmak. Gör inget om är en bortskämd snorunge som jobbar som assistent bara för att mamma säger det. Varför vill jag att hon ska vara snygg? Sonia ska få en motståndare såklart, vad fan trodde ni annars, att hon ska varaa snygg för min skull. Skitsnack Petson. Jag har många ideer på hur en snygg assistent ska se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar