onsdag 17 februari 2010

Not Like You Care About Me or... or... yourself...

Jag vet inte riktigt vad som hände idag eller om jag tror fel. Sofie var här idag och hon var lika het som vanligt. Det var helt underbart att se henne, eller ens träffa henne. Jag hade saknat henne en hel del faktiskt. Vi pratade lite grann och under tiden lät jag henne få se på lite OS, eller hon tittade inte så jätte mycket, det var mest igång i bakgrunden. Jag känner mig ledsen. Jag känner mig så nere... precis just nu... fan vad jobbigt allt känns... Okej, det är ingen fara! Det är lugnt! Var, var jag! Hon var bara här i en timme, lite kort men jag tror inte hon hann mer än så. Jag spelade lite musik som jag sparat i Spotify, ganska bra grejer, de har väldigt mycket musik som jag gillar. Sofie passade på att läsa lite på bloggen innan hon skulle gå! Det är där som det känns konstigt eftersom det känns som om hon inte läste allt jag skrivit! Jag vet inte men jag fick en stark känsla av att hon hoppade över visa saker. Jag tror inte för jag kan tro på Sofie, hon tycker om att läsa det jag skrivit! Hon älskar att få läsa saker jag skrivit om henne och idag sa hon att jag skriver väldigt bra. Att jag kan uttrycka mig väldigt ordentligt. Men som jag sa, jag tror inte att hon hoppade över en massa text, hon kanske bara var lite trött eller orkade inte läsa allt eftersom jag skriver en hel del! Jag vet inte... men vi fick en ganska bra bild på varandra...



kuken...

1 kommentar:

  1. Vännen jag hoppade över det engelska texterna sa jag ju, knäppis=)
    Jag läste dom hemma i stället....tyckte att jag kanske skulle konsentrera mig på mitt besök i stället. Som jag sa du är duktig på att släppa ut dina tankar i text....

    SvaraRadera