torsdag 11 februari 2010

Where are our minds at...

Fan vad hemskt! Jag glömde bort att skriva igår... Som om jag bryr mig speciellt mycket. Jag har inte så värst... eller... jo... jag har en del saker att skriva om, men en del av de sakerna känns inte trovärdiga nog för att jag ska gilla dem. Jag vill vara sann, öppen och jag vill känna mig delaktig i dessa personliga förskrivningar som anses vara en viktig del för en uttrycksfull framtid, där mina tankar och instängda personligheter kan få stiga fram och visa sig vara viktiga nog för att någon ska bry sig. Jag vill att många saker jag skriver här, inte bara ska minnas av ovilliga känslosamma skithögar som inte bryr sig ett skit, utan också av de vänliga personerna som jag kallar mina närmsta vänner. Jag kan anse mig vara en omogen lite idiot som bara uttrycker mig som en masks närmsta vän, dvs ett löv som fallit en tidig morgon. Jag kan ofta verka som en lösaktig hora med en bakvänd högerfot!

HA HA HA HA HA HA!

Fan vad kul att försöka skriva som en förstoppad prästjävel. Hahaha! Seriöst nu mina lesbiska lampoiter - inte ett riktigt ord! I tisdags jobbade Sonia och det var trevligt som tusan, hon är så gullig den där lille giraffen! När hon kom hit så hade hon med sig Sofie! Båda två kom klockan två, en timme efter att jag hade vaknat och jag var inte alls på humör. Halvtimmen innan det så hade jag tagit mitt lugnande piller och när de två kom så var jag hälften uppe i luften. Jag hade räknat med att Sofie skulle komma framåt tre, men nej! Överraskning som fan och jag kan ärligt säga att jag inte hade några större problem med detta. Åh, fan... Sofies mage börjar bli stor! Graviditeten är ovanligt snäll mot henne! Lol. Det är som om bara brösten och magen blir större, visst hon har gått upp i vikt, men hon ligger vid det normala! Gravida kvinnor ska ju få lite extra vikt, skrik inte på mig för tusan! Seriöst så tycker jag att gravida tjejer är snygga som FAN! Vilket gör hennes besök lite "svåra" för mig och allt är Aguileras fel, från hela första fucking början, eftersom jag älskar Aguilera så jävla mycket så älskade jag henne ännu mer när hon blev gravid själv! Jag visste att det skulle ske för eller senare. Tack vara Christina så kan jag se på en gravid tjej och älska vad jag ser! Jag vet Sofie! Jag ska lägga av, du behöver inte skälla på mig! Men jag kan inte hjälpa det! Jag tycker du är en väldigt fin tjej, du vet att jag tycker så och jag tänker inte sluta tycka så! Du är fortfarande min vän och kommer aldrig vara oförskämd mot dig. Jag vill inte att du ska sluta träffa mig för att jag tycker du ser bra ut! ... inga ord... Det är skit svårt för mig att inte se på dig, fan vad jobbigt att skriva det här. Det är sant. Hata mig inte snälla du... jag vill bara försöka vara ärlig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar