tisdag 6 april 2010

ZarZerDude - Esbjörn Söderberg

I am that I am. Det finns många saker jag kan. Jag kan skapa, jag kan visa, jag kan prata, jag kan lyssna. Jag är en spelare, jag är författare, jag är filmskapare, jag är en tänkare, jag är en producent, jag är ett fan, jag är en karaktär. Men det jag är mest av alla dessa saker. Jag är en vän. Jag är någon som bryr sig om saker, som ser till att vara där. Jag är Esbjörn...

Jag är en medlem. Jag skriver vad jag känner, jag skiter i vad andra säger, jag hittar på otrevliga kommentarer, jag älskar yngre tjejer, jag hamnar i bråk, jag skaffar vänner. Jag tar hand om mina vänner. Jag skapar signaturer och avatarer. Jag lägger upp bilder på kändisar. Jag är ZarZerDude

Jag ser fram emot morgondagen. Jag ska köpa en ny XBox! Jag är glad och vill verkligen börja spela igen, men det får jag göra efter att jag ätit mat och tittat på Lost! Haha! Fundera inte så mycket varför jag skrivit så konstigt där uppe, Inget speciellt faktiskt. Jag kom på att skriva mig själv som olika personer, fler personligheter! Jag tog det lugnt och skrev endast två idag. Det är också en annan ursäkt för att jag inte hittade rätt info som jag behövde för en av de jag är. Jag vet att det är lite konstigt, men ni kan ju alltid dra om det inte passar. Vilket påminner mig... Jag läste värsta grejen på Xtina-Web.com. Ett citat av min lilla älskling Christina Aguilera, från en nylig intervju för en tidning kallad Out Magazine. Citatet lyder:

“… but I love dick, you know? To be honest, that I cannot live with out.”

Det fick mig att spotta Cola över min dator. Jag blev chockad över att Christina har sagt så. Jag gnäller inte, eller säger att hon är dum som säger så. Hon är öppen när det gäller sin sexuallitet. Jag vet faktiskt vad det är för sammanhang eftersom jag inte ha hela texten än, det kan handla om något annat, vilket jag har svårt att tro när det gäller Christina. Bra och veta säger jag.. Att hon gillar kuk... :P Skulle varit lite konstigt om hon sagt att fitta är bättre!

o_0 Sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar