tisdag 13 april 2010

Tripping on Love - I love her - She loves me. . . Alyssa come back!

IDAG har jag varit i Västerås för att hämta värmevantar! Det tog bara några minuter och sedan var det bara att vänta i några timmar innan vi fick åka hem. Jag är trött och arg. Jag är glad att jag får sova snart. Och jag är glad att jag älskar Christina Aguilera, hon är den bästa kvinnan som lever på denna jord. Hon är klart snyggast. Hon ÄR DEN SEXIGASTE kvinnan som finns. Jag kommer aldrig sluta älska henne. Hon kommer finnas med mig till dagen jag dör, hoppas jag.

Nej men ja... jag har varit i Västerås i nästa fyra timmar. Imorgon ska jag slappa, och slappa och slappa... Jag är inärheten av att börja gråta eftersom jag känner mig hemsk och deprimerad. Jag har inte druckit någon cola idag och klockan är för mycket. Det därför jag är deppig. Jag har inte mättat mitt beroende idag, men vad kan jag göra. LoL!

Här kommer ett smakprov på en novell:

"Jag föll till mina knän, jag kände värmen och kärleken flöda genom min kropp. Jag viskade bönen mellan mina sammanbitna tänder. Det var något jag aldrig tidigare känt i mitt liv och jag visste att han fanns vid min sida. Jag ville ha Gud i mig och jag skulle föra det vidare. Prästen placerade sin varma hand på mitt huvud. Jag öppnade ögonen och såg upp rakt i hans ögon. Han visste det inte, han var inte beredd. Hans hand slungades undan och jag reste mig långsamt upp framför honom. Han drog fram sitt kors och höll det framför mitt ansikte. Jag skrattade och i en mild, svag ton tilltalade jag honom med dessa ord:
”Jag är inte endast Guds barn, jag är också Levitos barn och jag har ett meddelande. Det är oförlåtligt.”
Jag knuffade omkull den gamla prästen och som ett litet bi, angrepp jag starkt med full kraft. Jag drog fram en magnum ur innerfickan på min jacka, placerade pipan rakt i pannan och med en godlysten min kramade jag åt avtryckaren. Det uppstod en vacker explosion framför mina ögon, det ekade över den enorma hallen och jag bara njöt. Blodet stänkte vilt och smutsade ned det vackra stengolvet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar