måndag 26 april 2010

Vanilj moln i en somrig jordgubbs himel!

Herre och min skapare. Att få denna gåva från er är ovanligt roligt. Jag kunde ej vänta mig denna vändning av mitt liv. Ni ser till att fylla mitt redan upphetsade sinne med mer material att jobba med. Detta är en bild från inspelning av Christina Aguileras nya video till Not Myself Tonight!

Det kommer bli en helt otrolig video med en mycket sexig kvinna som ger oss män ännu en kåtande video. Kom ihåg vad jag sa med Rihanna videon Rude Boy, där man blir retade till vansinnig kåthet. Jag tror att Aguileras video blir en sådan. Tease, tease och massor med mer tease! Men jag blir inte arg på någon. Min vackra flicka kommer ta av sina kläder när hon känner sig redo, vilket är typ aldrig om man ska se det allvarligt. Men man kan väl alltid hoppas! ;) Tillbaka till videon. Den kommer bli helt otrolig och jag tror det kommer bli en stor del av Christinas comeback på marknaden. En del tror att Lady GaGa kommer komma bort av denna comeback, svårt och tro säger jag. Vi får se och hoppas på att de kan vara med tillsammans. Då kan man ställa den stora bomben: Var fan är Britney Spears? Skit samma säger jag. Britney är en snart bort glömd om hon inte kommer med något nytt. Jag bryr mig inte så mycket. Den kvinna som jag bryr mig om är på väg tillbaka och det kommer bli stor slaget som fan gott folk. Och på tal om helt blandade saker. Christina berättade i en radiointervju att hennes son Max, som är två år gammal sen januari, har hamnat i trots åldern och måste hållas reda på. Är det inte bra gulligt! På tal om bebisar. Sonia och jag pratade om bebisar igår och hon frågade mig vad jag tror Sofie kommer få. Jag tror att det kommer bli en pojke för henne. Gällande vad Sonia kommer få så är det väldigt svårt och säga vad det kommer bli. Ses imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar