torsdag 29 april 2010

Christina Aguilera Loves Girls! I love girls too... who are pregnant!

Jag har inte så mycket att prata om idag. Det kom en ny liten prov video igen från Aguilera och en ny bild. De finns precis nedanför texten. Jag blev glad idag när min underbara vän Sofie kom över en stund. Hon är lika vacker som vanligt, speciellt idag när hon var glad. Hon fick underbara nyheter hos barnmorskan och det gjorde henne väldigt, väldigt glad. Jag berättade för henne att hon kommer bli en helt otrolig mamma och att allt kommer gå bra. Jag blir så glad för hennes skull. Jag är så glad att jag är vän, med inte bara en, utan två gravida kvinnor. En som är nära födsel och en som varit gravid i några veckor. Sofie sa att jag är glad som känner en till gravid tjej. Att det blir en till rund mage att se på!

Jag kan knappt bärga mig till imorgon. Det känns underbart att jag kommer äntligen få se Aguileras nya musikvideo. Jag vet inte hur jag kommer reagera... Njut av bilden och den korta videon här nedanför.

English!!
I do not have much to talk about today. It was a new small test video again from Aguilera and a new image. They are just below the text. I was delighted today when my wonderful friend Sophie came over for a while. She is as beautiful as always, especially today when she was happy. She received wonderful news of the midwife and it made her very very happy. I told her that she will be an amazing mom and that everything will be fine. I am so happy for her. I am so happy that I am friends with not just one but two pregnant women. One that is near parturition, and one has been pregnant for a few weeks. Sofie said I am happy to know another pregnant girl. That there will be another round belly to look at!

I can not wait until tomorrow. It feels wonderful that I will finally see Aguilera's new music video. I do not know how I will react ... Enjoy the picture and the short video below. Makes me fucking Horny!!



One extra pic!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar