onsdag 7 april 2010

Den bästa Showen någonsin! Good Morning Enemy!

Idag var en bra dag, trots ingen blå himmel och solsken. Jag reste till Västerås idag och for till Consol.se och beskaffade mig en ny svart XBox360 elite! Det var en hjärtvärmande upplevelse att köpa en tredje svindyr Microsoft produkt. Jag fick mig ett äventyr efter det med fjortisar och fyllos. Det var massor med fjortisar och jag kände mig lite trängd faktiskt. Jag såg söta fjortisar, fula, feta, smala, långa, korta, stor bystade, små bystade... Jag tror till och med att jag såg Linn, men det måste ha varit en annan person men hon var så lik henne att jag är säker på att det var hon. Jag vet inte, men jag vet att leggins används av många yngre hor... tjejer. Jag fann inget att klaga över, det var väldigt trevligt, speciellt de som bar tajta jeans. En del hade konstiga hårfärger! Jag såg en sovande snubbe också, som jag tror hade druckit för mycket. Men det är inte viktigt. Det viktiga är att jag har köpt en ny XBox och såg på underbara fjortisar. Jag kom på ett jätte bra naturprogram om just fjortisar, som skulle bli en hit på YouTube! haahaha! Jag vill fan göra det men jag orkar inte och det kanske är lite av ett påhopp! hihihii!

Jag är säker på att det var Linn jag såg. Men jag önskade nog mer att det var hon eftersom jag inte har sett henne på så lång tid. PÅ tal om att träffa folk. Sofie kommer förbi imorgon!! Det ska bli lika roligt som vanligt. Sofie, jag tänker prata med dig om novellen jag skriver till dig och jag kommer ta upp lite grejer gällande videon jag ska ha gjort klart för en vecka sedan. Jag tänker göra den och slänga upp den på YouTube, Facebook och här så klart! Jag kommer lägga upp massor av gamla videos på Youtube och kanske på FB, vi får se. Först så ska jag försöka skriva klart novellen och spela in lite när jag spelar också, så jag kan göra mer episka videos. Men först ska videon göras klart, sen novellen och allt annat. Nu ska jag hoppa in i spelet och köra en stund. Jag älskar alla, jag älskar dig, jag älskar mig och nu ska jag älska med mig själv en stund... Sov Gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar