fredag 9 april 2010

Astma anfall kan motverkas med en gnutta av heroin

Jag älskar Sofie... som vän! Hon är en hel skön person jag litar fullt på, gällande vad som helst. Jag vet att jag kan säga vad som helst till henne och det är mer än betryggande eller? Jag var glad idag när hon var här, jag kände mig trygg faktiskt, jag kände att vad jag än sa till henne så skulle det stanna mellan oss. Det känner jag varje gång hon och det ska jag göra varje gång. Jag har sagt det förut men jag vet inte vad jag skulle göra utan Sofie. Jag kan inte tänka mig mitt liv utan henne, det är bara konstigt, men ingen vet hur det ser ut om några år. Då kanske vi inte träffas mer... tänk om något skulle hända med någon av oss...

NEJ! Nu blir det hemskt... så där gör vi inte!

Jag tänker prata om något annat. Eller jag vill skryta lite om hur jävla bra jag är på att skriva noveller. Jag anser mig vara en av de...

Skit samma! Orkar inte! God natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar