måndag 5 april 2010

Quad Humply Teabagish Fool

Jag är under attack av en stil. Jag låter mina öron gnuggas långsamt av väldigt deep bas wobble dupstep, de sjukaste fucking soundet jag någonsin hört. Detta är inte rekommenderat för svaga små lösfittor som inte kan pippas av ljud! Jag diggar det lugnt eftersom det är så crazy och lååååååååååågt, vissa bas ljud har jag fan aldrig tidigare hört och det är skitbra! Jag kör med ganska låg volym och ändå så känner jag en del hjärnceller skakas och chockas för att sedan fly sin väg. --- Bytte precis låt och HOLYFUCKINGCRAP!! Det är mer än sjukt. Det blåser in i min själ som en atombomb som bara fjärtar mig i näsan. Jag vill bara dra i musiken i världen bästa ljudsystem och dra på högsta volym och låta mig dödas av trycket. Jag skulle aldrig våga köra det här på min stereo, grannarna skulle fan mörda mig! HAHAHEHEHHAAH! LOL!!

And in other news...

En ny XBox360 is on it's way! Tomas och jag ska fara till V-ås och chacka en ny för många stålar. Det är mycket bättra att köpa en ny istället för att skicka den på "lagning", när de skiten kan kosta mer än Boxen itself! Så vi ska fixa taxi och åka under dagen. Vi ska få bil hem så fort som möjligt, men vi ska hinna handla också. (Dubstep är fan farligt om man är ljudkänslig och har extremt dåligt hjärta, kan ju döda äldre människor (o_0) Nej nu ska Esssssseeettt hänga sig! Boston Tea Party blir snart nedladdat, ska kolla på det och bajsa sedan för att gå och sova sedan! Kissa på en katt och misshandla ett päron med en tandpetare i en melon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar