onsdag 14 april 2010

Åpa Åpa Ålen i fittan! Gör mig så belfunderindftgölf

Åt pizza idag, spelade med grabbarna och stönade hårt. Jag är kissnödig, kåt som en lemur på camping semester och är obetalt sugen på en massa chips. Jag ska ät chipsen så hårt att jag cummar in mi pents. Glubb!

Novell tease från min första bok "Different Matters Part One: The First Time":

"Jag satte mig tvärt upp efter att ha öppnat ögonen med en hårdhänthet, elakhet, snabbhet, satt nu i sängen. Jag kunde inte se något i huvudtaget. Jag var yr. Grumlig blick. Ljuset fick mig att sluta ögonen igen och blinka om och om igen. Jag kände hur något kallt trycktes mot min tinning, den vänstra. Vad hade hänt? Var, var jag? Vem är jag? Vad är jag? Jag slöt ögonen igen och slickade mig om läpparna, torra, sträva och djupt irriterande. Tungan var torr och stel. Saliven började sakta komma tillbaka i min mun så jag kunde säga mina första ord.
- Är...det...någon där...?
Jag kunde knappt uttrycka mig, men jag upptäckte att jag inte använde svenska ord vid första anblicken. Jag förstod inte vad som hände vid sidan av mitt huvud.
- Han har vaknat! Ropade någon högt.
Ljuden sved i öronen. Var jag pånyttfödd? Hade jag vaknat upp i den riktiga världen och kunde inte använda ögonen och öronen. Jag försökte vrida på mitt huvud men det kalla objektet trycktes mot mig och jag satte mig stilla igen. Jag kunde höra röster från något annat håll. Frånvarande röster närmade sig den såkallade ”dörren”. Visste jag vad det var eftersom jag tänkte ut det på en gång. Hade jag något namn kanske? Synen började sakta återgå till det normala, det kändes som jag inte visste vad det var. ”Dörren” öppnades och in kom det flera personer. Jag kunde se olika färger men jag kunde inte se att det var ”människor”. Någon satte sig på sängen..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar