måndag 12 april 2010

80nd Inlägget! Sofies Födelsedag :D

Vad konstigt det är? Jag har ont i höger axel och jag tittade precis färdigt på ett Pokemon fans videos. Det var en kille som samlar på Pokemonkort och han hade fan flera tusen kort. Det fick mig att tänka tillbaka till när man var barn och samlade på de där jävla korten och jag hade en liten samling, jag tittade till och med på programmet när de fortfarande gick på teve! Otroliga tider...

GRATTIS SOFIE!!
Hennes födelsedag idag. Jag skrev till henne på facebook tio i ett i natt. Jag var den första och det gillar jag. Hoppas du fick underbara presenter och hoppas du hade det bra idag. Tänk, du kom med i inlägg nummer 80!! Bara det är helt epic!!

Jag spelade med gänget idag, jag spelade in det också. Det var roligt och få spela med Kim, Stefan och Basse. De är fan ett gäng sköna killar, jag gillar att spela med dem! Jag blev lite arg och trött efter typ 2 timmars spelande. Så jag hoppade ur!

Jag vet att jag inte har skrivit något på lördag och söndag! Jag har inte haft lust och jag har inte orkat. Men jag skriva i dem imorgon under dagen. Så att ni höra vad jag gjorde. ja... nej nu ska jag dra! Grattis tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar