tisdag 20 april 2010

Still I Stand Strong

Jag har nu bestämt mig. Jag ska fortsätta det länge uppskjutna arbetet på den andra boken på min Different Matters, det har gått nästan två år sen jag senaste skrev. Jag kommer gå igenom boken imorgon för att kunna fortsätta. Det är något jag har velat gjort länge och jag ska slutföra den en gång för alla. En sak får mig att tänka till, min förändring som författare, jag har blivit väldigt mycket bättre på att skriva och utforma mig berättande. Det är lite oroande eftersom det kommer märkas i texten. Men vi ska inte gå ned för den långa trappan bara för att jag oroar mig över en skit sak. Jag ska bestiga den steg för steg och se hur långt jag kommer. Var inte rädd att jag har tappat bort mig totalt, jag har alltid haft boken och karaktärerna i bakhuvudet. Det enda jag behöver göra är att komma in i historian en aning, på så sätt så kan jag rädda min bok från att dö. Jag behöver mycket stöd och kärlek nu för att kunna lyckas nu. Jag är säker på att den här andra boken är väldigt bra och jag kan slå en kamel på att bok tre blir ännu bättre, men nu ska vi inte tänka på den, inte alls. Andra boken är inte färdig och det kommer ta tid. Men från och med imorgon så ska det hända. Jag kommer sätta mig ner, läsa, gå igenom och komma in i boken totalt. Önska mig fucking lycka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar