torsdag 1 april 2010

Förbannade Bortskämda Snorunge! Hon får mig att vilja skriva väldigt mörka noveller...

Väldigt mörka noveller som inte är så omtyckta av de personer jag känner. Men det finns sidor på internet där de tar emot helt sjuka historier. Och då kan jag skriva om näst intill vad som helst. Men detta är något jag får göra på min egna tid när jag inte känner mig kåt av att se porrstjärnor knullas och strypas. Mumsigt! Jag vill skriva den gulliga novellen först åt Sofie. Jag har inte börjat på den ännu, men jag ska göra det så fort den här jävla idioten slutar jobba, vilket sker imorgon. Jag ska också berätta att jag ska köpa en ny XBox i nästa vecka eftersom det är mycket enklare än att skicka den på "reperation"! Ja jag stavade fel jag vet! Jag vill sluta skriva nu! Jag hatar den bortskämda lilla fittan Miley Cyrus. Jag älskar den fina bitchen Christina Aguilera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar