fredag 23 april 2010

Vid 100 inlägg kommer Engelska... Kanske!

Hej alla! Jag har inte gjort någonting idag. Jag har träffat Sofie och det var fan det bästa med hela dagen. Hon är en sån skön kvinna som förstår mig totalt. Jag blev så glad att få se henne, jag blev glad att få prata med henne, jag kände skön glädje dundra hårt genom min själ. Och det bara av att jag träffa Sofie. Vi kollade på hennes mage när bebisen rörde sig. Det är så konstigt att se det hända, det är så svårt att tro att en levande varelse finns inom henne. Det är det som jag älskar med gravida kvinnor, att de bär på ett liv i deras magar och ger liv åt denna lilla sak. Som kille så är det inget som man kan förstå och jag kan väl inte säga att man ska vara glad som slipper. Det är en börda för kvinnor som slutar i underbara minnen... Epic som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar