torsdag 8 april 2010

Gurgelmut... I discovered something amazing!

LEEEERROY JEEENNKKINNSSS!!! Sofie kom inte idag, hon var trött och orkade inte. Jag hatar verkligen att jag kanske kommer spela imorgon när jag har tråkigt! Öh, va? Jag är inte arg eller besviken. Jag förstår henne totalt eftersom hon är gradvis! Jag menar att hon är en val---blanket. Var inte ledsen Sofie! Jag tycker om dig ändå. Jag har inte så mycket att säga i bloggen. Jag har inte gjort något idag och klockan är redan tio över tolv. Jag vet inte varför klockan går så fort när man vrider fram den. Det här med sommartid och skit är bara bullshit. Jag har aldrig fattat det där och kommer aldrig göra det. Suck och blä... Men för fan Esbjörn, varför kan du aldrig sluta tänka på "kärlek"! Jag antar att det gör mig glad och får mig att bry mig om de jag tycker om. Jag ser ordet kärlek mer som vänskap, jag vet inte hur eller varför, det bara är så. Jag tycker vänskap är det viktigast en människa har, man kan vara vän med hur många personer man vill och man behöver inte vara rädd att bli av med vänner. Jag har en bra källa till vänner på min XBox. Där kan man dagligen hitta nya intressanta människor att prata med. Jag kan också se musik som en vän eftersom musik gärna hjälper dig att vara glad. Det är en vän man inte behöver prata till, utan bara lyssna och lära sig alla livets små tricks. Glop blig glap glood glu! Jag känner mig billig när jag smeker en häst. Glo gli glu gle! Katy Perry har awsome bröst och röv.

Google Översätt hjälper mig.

"Ljudet är inte nödvändigtvis lätt att definiera eftersom jag inte lätt att definiera. Jag kan vara allvarlig. Jag kan vara lekfull. Sexuella. Älskande. Tuff. Hård. Ärlig. För att fånga alla dessa variabler jag valt att samarbeta med en mängd artister och producenter i olika musikaliska genrer. Jag kunde utforska och skapa en ny, känna sexig med både elektroniska och organiska element som omfattas allt från lekfull till introspektiva. Detta tillät mig att utmana mig själv genom att använda min röst på ett sätt jag aldrig förut. Det gav också mig att push personliga gränser och undersöka vad som är möjligt för min framtid och mig som konstnär." Christina Aguilera, på hennes hemsida gällande Bionic!

Jag tror verkligen att livet handlar om tillväxt, självkännedom och självförverkligande. Att skapa musik gör att jag kan definiera mina erfarenheter och dela dem med andra som kan förhoppningsvis avser. Under de senaste fyra åren har jag lärt mig mycket om mig själv och vad jag kan. Vad alla kvinnor är kapabla till. Christina Aguilera, i prat om Bionic!

Från filmen Bilar:
Mater: Jag visste det! Jag visste jag gjort ett bra val!
Lightning McQueen: I vad?
Mater: Min bästa vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar