söndag 18 april 2010

Döden är en del av livet!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag... Jag kan berätta att jag har spelat med mina bästa polare idag. Det var roligt som fan och jag glömmer aldrig vissa av ögonblicken vi delade idag. Jag är glad att jag spelade in mycket också, jag fick vissa bra poäng skillnader. Jag blev också lite ledsen idag. Jag har pratat om döden förut och hur jobbigt det kan vara att förlora någon man håller kär. En av de jag följer på Youtube berättade idag att en person de följde avlidit. Jag vet inte varför jag tog det så hårt som jag gjorde. Är det så jobbigt, och få veta att någon går bort. En av den bortgågnes familj medlem hade gjort en video där han berättade nyheten och det var rörande. Hur kan någon, som jag aldrig hört talas om, tas så illa av mig. Varför känns det jobbigt... fan asså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar