söndag 25 april 2010

Youtube Loves Me!

Jag var nära att bli av med mitt konto idag, det var en video som inte gick ihop med deras grejer. Den här gången fick jag en varning i alla fall, som sa att jag blir av med mitt konto om det händer igen. Ingen fara säger jag eftersom jag tänker lägga upp mer gameplay videos i fortsättningen. Men jag blev lite orolig. PÅ tal om att bli orolig, Sonia berättade något för mig här för några dagar sedan, som fick mig att oroa mig. Hon är Gravid... Jag blev lite tagen eftersom jag inte är pappan och tack och lov för de... Vänta lite... Ja, just ja, hon är tillsammans med en annan och jag önskar båda lycka till och grattis. Snälla ta inte illa upp över det jag skrev ovan. Det är bara ett skämt och händer bara en gång. Hon gav mig tillåtelse att skriva om hennes graviditet idag och jag ville skoja till det. Sluta få för er en massa skit! Fy fan, hur kan ni säga så där... Nej, men Grattis Sonia, jag tror att du kommer bli en hel skön mamma! Va inte arg på mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar