onsdag 28 april 2010

The Future IS HERE AND NOW!! Christina WannaFuckilera and the Blog!

English a bit down!

Glöm allt jag sa häromnatten om den nya musik videon från Christina Aguilera! Att det skulle bli en massa retande scener och sådant, den här videon kommer bli allt sånt och lite till. Jag kan knappt hantera alla bilder och korta klipp från denna kåta video. Bilderna jag lägger till här nedanför är bara en försmak av hur hela videon kommer bli. Jag är mer nöjd att mamma Aguilera visar mer än lite hud. Hon har sagt många gånger att efter hon blev mamma så har hon börjat känna sig mer sexig, hon känner sig säker, eller rättare sagt hon känner sig självsäker eftersom hon vet vad hennes kropp får gå igenom. Bara hennes egna graviditet gav henne en syn på vad den kvinnliga kroppen verkligen klarar av. Och jag håller med totalt, det är makalöst att få se en kvinna gravid och jag har ju, jag ska inte säga att jag har tur som har två gravida vänner, och att få höra de säga hur det känns, det gör mig glad. Jag tycker om gravida kvinnor, jag tycker förvandlingen som en kvinnas kropp går igenom är helt otrolig. Det är fascinerande när man vet om att i magen så växer ett liv, något som kommer komma ut och andas. Jag får det att låta som om jag aldrig tidigare sett ett barn. Okej, nog om gravida kvinnor och bebisar, låt mig fortsätta prata om det jag kom hit för att prata om.

Not Myself Tonight är den nya låten som de har gjort en musik video av. Den kommer ha världspremiär nu på fredag och det är något jag ser mycket fram emot det. Christina kommer komma tillbaka med en explosion som är större än något annat, hon går in med fullt hus och tar av sig sina kläder och tar på sig en mörkare attityd. En attityd vi aldrig tidigare sett. Jag började faktiskt nästan gråta idag över de nya uppdateringarna som gjorts på hemsidan, och det kommer säkerligen bli tjugo gånger värre imorgon, dagen innan videon kommer ut. Bilderna som kommit under veckan skadar faktiskt min själ men jag får tillbaka min kärlek för Christina, jag får tillbaka längtan att få se mer, jag längtar faktiskt till imorgon och hoppas på att bli lika upphetsad som jag blev idag. Jag tror det kommer bli så och jag kan nu säga att den här videon är mer än folk tror. Christina kommer ta över och få mer makt än någon annan, hon kan knocka Lady GaGA från allas sinnen. Kolla in bilderna, det är både promo bilder och fångade bilder från de båda små klippen. Kolla och njut... det gör jag...

English:
Forget everything I said the other night about the new music video from Christina Aguilera! That there would be a lot of teasing and such scenes, this video will be all that and then some. I can barely manage all the images and short clips of this horny video. The pictures I add here below are just a taster of how the video will be. I'm more happy that mom Aguilera shows more than a little skin. She has said many times that after she became a mother, she started to feel more sexy, she feels safe, or rather she feels confident because she knows what her body can go through. Only her own pregnancy gave her a vision of what the female body really capable of. And I agree in total, it is incredible to see a woman pregnant and I have, I will not say that I have been fortunate to have two pregnant friends, and to hear they say how it feels, it makes me happy. I like pregnant women, I think the transformation of a woman's body goes through is amazing. It is fascinating when you know that in the stomach so grows a life, something that will get out and breathe. I make it sound as if I had never seen a child. Okay, enough of pregnant women and babies, let me continue.

Not Myself Tonight is the new song they have made a music video. It will have its world premiere this Friday and it's something I look forward to it. Christina will come back with an explosion which is better than anything else, she goes in with a full house and take off their clothes and takes on a darker attitude. An attitude we have never seen. I was actually almost crying today over the new updates made on the site, and it will certainly be twenty fold worse tomorrow, the day before the video comes out. The images come in the week actually harms my soul but I get back my love for Christina, I'm longing to get back to see more, I actually yearn for tomorrow and hope to become as aroused as I was today. I think it will be so and I can now say that this video is more than people think. Christina will take over and get more power than anyone else, she can knock out Lady GaGa from everyone's minds. Check out the pictures, it is both the promo pictures and images captured from the two small clips. Check out and enjoy ... I do ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar