tisdag 11 maj 2010

So Happy I Could Die!

Raw raw raw... walk walk... bitch crazy... I want your love...

Idag... idag beställde jag en väldigt dyr sak. Eller jag förhandsbokade en väldigt dyr sak. Det var Christina Aguilera - Bionic Fan Edition. Det är en box innehållande två exklusiva bilder på Christina, tre stycken vinyl skivor med albumet, en vanlig skiva, en affisch med saker fans har skrivit om Christina och möjligtvis en biljett till konserten i sommar... men bara I usa... Jag vet inte om jag kommer få en. Jag vill få en men hoppas att jag inte får en. Hela boxen kostar omkring niohundra kronor. Men jag anser mig vara ett fan, och som ett fan så köper jag detta.

Här om dagen var jag lite arg på vissa saker. Men idag var jag fundersam. Jag tänkte på mitt liv och min ålder... jag blir 22 år gammal i år och det känns konstigt. Jag tycker inte om att bli äldre, det gör jag inte alls. Det var som jag gjorde härom dagen, då såg jag på ett bebis fotografi på mig. Jag började tänka konstigt och på saker jag egentligen inte borde tänka på eller prata om. Jag tänkte lite på hur annorlunda hela jag hade varit om jag inte varit handikappad. Det är farligt samtalsämne men det känns viktigt. Jag kan bara fantisera men jag kan gissa. Vi säger att inget annat än jag är förändrat, att jag har de vänner jag har nu, att jag har den familj jag har. Hade jag bott i USA och jagat kändisar? Hade jag varit på resande fot och försökt göra häftiga saker? Jag tror så här: OM inget annat än mitt handikapp var borta så skulle jag ta mitt liv till andra sidan jorden. Jag kan se det framför mig. Jag lever i L.A. och har ett bra jobb och går på kändisfester, eftersom min stora passion är snygga kända kvinnor. Det första jag skulle göra är att bli vän med Christina, ingen tvekan. Jag skulle kanske göra allt för att få ha Sex med henne, skulle inte gå eftersom hon är gift...

På tal om henne, kolla in den här:



Äntligen! Det känns lovande att hennes bröst kommer visas... Kanske i den här tidningen eller någon annan gång. På tiden hon blir naken igen. Så vacker med sin naturliga sexiga kropp, jag älskar stövlarna, benen, magen och hela hennes kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar