onsdag 12 maj 2010

Welcome to the year of Christina "Legendtina" Aguilera

Jag är stolt för Christina! Jag kan säga med säkerhet att 2010 blir hennes år! Det här året blir den comeback hon behöver och jag kan lugnt säga att min kärlek för henne är starkare än någonsin! Jag känner mig stolt och glad för hennes skull... Jag hoppas att hon är väl förberedd, annars så vet man aldrig vad som kan hända. Videon för Not myself Tonight floppade faktiskt rejält. Många såg bara Lady GaGa över den, vilket är synd, den har inget att göra med GaGa och bör ej jämföras med GaGa heller. Jag förstår inte hur många ens orkar tjata....

Hehe... jag såg reklam för Ensam Mamma Söker och jag såg en söt tjej med en liten grabb. Jag tänkte direkt på Christina och hennes Max, men jag tänkte också på Sofie. Jag vet att jag skriver mycket om Sofie, men på något sätt så har hennes graviditet haft stor inverkan på mig. Jag vet hur det låter, men jag har fått se hela hennes kropp förändras och magen växa. Jag har blivit helt till mig vissa gånger när hon kommit förbi och hälsat på. Jag säger det ofta men jag uppskattar kvinnor. Men jag uppskattar gravida kvinnor mer eftersom de är bärarna av liv. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Så jag slutar... inte... Min födelsedag är nära och jag kommer bli 22 år gammal. Jag nämnde det igår tror jag. Jag har plötsligt börjat uppskatta alla små saker i livet. Som idag så blev jag glad när jag spelade med Stefan. Han är en bra vän och jag uppskattar alla de gånger vi spelar med varandra. Det är roligt!

Idag kom affischen jag har väntat på dagar. Kan inte hämta den för en imorgon! Lite surt. Jag hoppas den blev snygg och bra! Här nedanför är en ny bild på Christina. Det är omslaget till en tidning! HET SOM FAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar