fredag 28 maj 2010

Christina Aguilera Loves Wearing Latex!

Jag vet inte var jag ska göra ibland. Att få höra att Christina Aguilera älskar att bära latex kläder är så upphetsande. Jag vill se henne gnida sig själv emot mig, men ett par tajta latex leggins... eller en hel kropps dräkt... mumsigt... Nedanför har jag lagt ett översatt stycke från en liten tidning. Där hon berättar om detta.


Christina Aguilera älskade de latex kläder hon bar i videon till hennes nya singel "Not Myself Tonight" - men medger att det gav henne utslag.

Christina Aguilera älskar att bära latex, trots att den ger henne ett kliande utslag.

Sångaren - vars nya singel "Not Myself Tonight" visar popstjärnan i ett antal upphetsande och provokativa kläder - medgav att inspelning av videon för den oanständiga låten var "tortyr"på grund av de snäva latex kläderna.

Hon sa: "För att vi spelade in videon gick jag inte till sängs förrän fem på morgonen ... i underkylt regn, klädd i en tvådelad röd latex outfit. Tortyr! Jag fick ont av ren utmattning. Det var bara en lång dag. Fick jag en hudallergi från latex? Jag fick ett litet utslag vid en punkt. Var? Nästa fråga!"

Den 29-åriga skönheten - som har en två-årig son, Max, med sin musik producent make Jordan Bratman - erkände att hennes make älskar att se henne i fetisch kläder, fast hon skulle inte gilla det om han försökte matcha henne.

Hon sade: "Det är underbart ... Jag är verkligen inställd på fetisch växeln och latex är verkligen att göra ett starkt uttalande för mig. Det framhäver kurvorna. Har min man burit latex? Jag vill inte veta! Och jag kommer aldrig veta! Du vill inte få din pung klämd i det. "

Den enda gång Christina inte bar sådana provocerande kläder var när hon var gravid.

Hon la till också i Q magazine: "Har jag någonsin tonat ner? Aldrig! Ja, kanske när jag var gravid. Det fanns ingen latex då."

Bilder som rör sig!








Christina Aguilera loved the latex outfit she wore in the video for her new single ’Not Myself Tonight’ – but admits it gave her a rash.

Christina Aguilera loves wearing latex even though it gives her an itchy rash.

The singer – whose new single ’Not Myself Tonight’ shows the pop star in a number of racy and provocative outfits – admitted shooting the video for the raunchy song was “torture” because of the tight latex clothing.

She said: “For my video shoot I didn’t go to bed until five in the morning… in the freezing rain, in the cold, wearing a two-piece red latex outfit. Torture! I got nauseous with exhaustion from the video shoot. It was just a long day. Did I get a skin allergy from the latex? I did get a little bit of a rash at one point. Where? Next question!”

The 29-year-old beauty – who has a two-year-old son, Max, with her music producer husband Jordan Bratman – admitted her spouse loves to see her in fetish clothing, although she wouldn’t like it if he tried to match.

She said: “It’s beautiful…I’m really into fetish gear and latex is really making a strong statement for me. Good body contours. Has my husband worn it? I would not know! And I’ll never know! You don’t want to get your b**ls caught in that.”

The only time Christina hasn’t worn such provocative outfits is when she was pregnant.

She added to Q magazine: “Have I ever toned it down? Never! Well, maybe when I was pregnant. There was no latex then.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar