måndag 24 maj 2010

Your friendship is my fire! Open your eyes...

"Open your eyes and see in to mine. I will show you the ordinary world that hides behind the scenes. Step out to the real ordinary world that waits for you!"

The creator of Open you Eyes!

Jag hade en bra dag idag. Idag var extra speciell eftersom min underbara, älskade vän Sofie kom till mig och gav mig en gåva. Jag fick en försenad födelsedags present. En t-shirt med en awsome text på. Hon tjatade på mig att jag kunde byta den om storleken inte passade, hon försökte pressa mig och få mig att göra. Jag vet att du älskar mig Sofie men jag tycker om tröjan! Jag tycker om TRÖJAN FÖR FAN!! Det var faktiskt underbart att få träffa henne igen, det hade nästan gått två veckor. Hon var lika snygg som vanligt och jag berättade för henne att hon har varit snygg gravid. Många tjejer är nästan snyggare när de är gravida. Jag tycker det är "sexigare"!



Sofie fick också hennes gåva. Hon tog emot den bättre än vad jag hade hoppats. Hon blev väldigt glad och jag fick en extra lång kram, jag hade hoppats på en liten kindpuss men jag behöver ingen sådan grej. Det räcker att få höra hur bra jag är. Hon fick en mugg och ett halsband. Ni skulle hört henne när jag sa att halsbandet var hennes mors dag present. Då fick jag ett gråt framkallande AAAAAWWWWW!! Jag trodde faktiskt att hon skulle börja gråta. En stund trodde jag det. Inte så konstigt eftersom det var och är hennes första mors dag present. Jag blev nöjd, hon blev nöjd... men jag hade hoppats på att få hångla... vänta... jag ska nog gå...

I had a good day today. Today was extra special because my wonderful, dear friend Sophie came to me and gave me a gift. I got a belated birthday present. A t-shirt with text on one awsome. She nagged me that I could change if the size does not fit, she tried to push me and get me to do. I know you love me Sophie but I like the shirt! I like TROJAN FOR FAN! It was really wonderful to see her again, it had almost been two weeks. She was as beautiful as usual and I told her that she has been looking pregnant. Many girls are almost nicer when they are pregnant. I think it's "sexier"!

Sophie got her gift. She took it better than I had hoped. She was very happy and I got an extra long hug, I was hoping for a little kindpuss but I do no such thing. Suffice it to hear how good I was. She got a mug and a necklace. You could hear her when I said that the necklace was her Mother's Day gift. Then I got a weeping-inducing AAAAAWWWWW! I honestly thought that she would start crying. For a moment I thought it. Not surprising as it was and is her first Mother's Day gift. I was happy, she was happy ... but I had hoped to make out ... wait ... I'll probably go ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar