söndag 2 maj 2010

100 Inlägg... Good Morning Enemy is Forever!

Jag kan inte tro det! Jag kan fan inte tro det! Etthundra inlägg till en personlig inblick i mitt liv, men massor med nonsens och allvar. Jag skulle vilja tacka Gud, utan honom skulle detta inte vara möjligt. Jag vill tacka hela gänget som jag delade denna resa med, och jag som sa att vi inte skulle lyckas. Jag vill tacka alla som var med och jobbade över hela jorden, det var skit roligt att resa runt och filma på exotiska platser. Tack till alla fans, tack till alla som röstade. Tack...

Hahahahahaha! Men för fan! Det är fan bara början till ett brödraskap, jag kommer ha massor att berätta inom en snar framtid! Vi har mycket att se fram emot. Halo Reach Multiplayer Betan, Lady GaGa Monster Ball Tour och självklart min födelsedag som händer den sjuttonde maj. Jag har en känsla av att maj kommer bli en hel skön månad! Jag vet att det kommer bli så! Jag älskar er: Sofie, Sonia, Kim, Stefan, min familj och vänner! Smilyface! :D

I can not believe it! I can not fucking believe it! One hundred messages to a personal insight into my life, but a lot of nonsense and earnest. I would like to thank God, without him this would not be possible. I want to thank the whole gang that I share this journey with, and I said that we would not succeed. I want to thank everyone who attended and worked all over the world, it was shit fun traveling around and filming in exotic locations. Thanks to all the fans, thanks to all who voted. Thanks ...

Hahaha Hahaha! But damn it! It's hell just the beginning of a brotherhood, I will have lots to tell in the near future! We have a lot to look forward to: Halo REACH Multiplayer Beta, Lady GaGa Monster Ball Tour and of course my birthday, which happens May 17 and I have a feeling that May will be a lot nice month! I know it will be so! I love you, Sofie, Sonia, Kim, Stefan, my family and friends! Smilyface! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar