måndag 17 maj 2010

Happy Birthday Mr. President! Happy Dirthday Mr. Dirrtyboy!


Holy mother fucking bullshit christ cock bitch!! Jag är 22 år gammal och jag har inte gått in i väggen än, vilket är sjukt bra skulle jag tro. Jag är nöjd. Jag fick ett minitangentbord till min dator och några lotter som jag vann tjugo spänn med. Blev liten besviken att Sofie inte kom, men det gör inget, eftersom det är helt normalt nu när hon snart ska föda den lille masken! Jag blir inte arg över detta så tro inget skit om mig nu för då jävlar smäller det. Det var uppåt 30 grader varmt på baksidan, vilket var skönt och trevligt, men inte lika trevligt som alla roliga meddelanden på FaceBook. Nästan alla mina "vänner" där skrev en hälsning, vilket värmde den där kalla platsen inom mig. Jag blev glad för alla hälsningar! Tack så mycket till alla!

Här kommer en annan rolig grej. Ett personligt meddelande från Christina Aguilera på hemsidan. Det gäller vad många har sagt om henne och Lady Gaga, det tror jag i alla fall och säger en gång för alla att hon inte tänker kommentera det igen. Läs och njut av Xtinas ord!

"A Note From Christina Aguilera

Dear Fans,

I would like to take a moment to clarify something that has been brought to my attention this morning. It is very easy for comments to be taken out of context and create unnecessary drama-especially between us women. So I would like to tell you all directly so my words can not be misconstrued to sell someone else’s story…I have absolutely nothing against Lady Gaga or any other female artist in this business. I think she is great, and I appreciate any woman fearless enough to go against the norm. She has earned her success with hard work and a clear focus and I have nothing but respect for that.
There is room for all of us on everyone’s iPods.

This is not the first time I have been unfairly pitted against another female artist but it will be the last time I comment on the matter.

“Can’t hold us down….”

With love,
C/X"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar