onsdag 26 maj 2010

Uppvaknande

Inse att det inte finns någon som helst chans att jag berättar vad jag tänker på! Jag känner inte att jag måste öppna upp mig. Speciellt inte för dig i alla fall. Det roliga med att skriver till dig är att ingen förstår vem du är eller vad du betyder för mig. Jag vet att du vill höra mina djupa mörka hemligheter, men jag vill inte berätta för dig, inte genom min blogg som bara ett fåtal människor läser. Det krävs att vi träffas minst en gång innan jag delar med mig, men vi har redan träffats många gånger. Jag kommer försöka att inte tänka på dig. Men jag har tänkt på dig i flera år och jag kommer fortsätta med det tills jag dör. Du är min älskling och man skulle kunna tro att ditt namn är Christina, men det vet vi alla att det inte är det...

Meddelandet mottaget kl. 03.45 den 31 maj 2011

Realize that there isn't any chance that I will say what I think about! I do not know that I have to open up. Especially not for you anyway. The fun of writing to you is that no one understands who you are or what you mean to me. I know you want to hear my deep dark secrets, but I do not want to tell you, not through my blog that very few people read. It requires that we meet at least once before I share with you, but we have already met many times. I will try not to think of you. But I have been thinking about you for years and I will continue with it until I die. You are my darling and you would think that your name is Christina, but we all know that it's not ...

The message received at. 03:45 May 31, 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar