torsdag 13 maj 2010

Beautiful Fucking Dirty Awsome Rich

Bang bang bang och en massa bang!

Jag är väldigt nöjd med mitt liv i de flesta tillfällen. Vissa är sämre än dåliga många gånger men det här året har varit ganska najs! Jag kan säga med stora högar med pengar att Sofies graviditet har varit ett stor del av året, jag är väldigt glad för hennes skull och jag är säker på att vår vänskap bara blivit starkare. Jag önskar henne all lycka i livet och jag vet att framtiden bara kommer bli bättre. Jag kommer ihåg hur jag reagerade när hon berättade att hon var gravid. Det första jag sa var inte grattis, och om jag inte minns helt fel, så sa inte speciellt mycket. Dumt nog så sa jag "Vad roligt för dig!" hahaha Fan! Men ju längre tiden gick, ju mer spännande blev det... det här lät bättre i huvudet... att få se en gravid tjej på nära håll! HAHAHA! LOL! Fan vad roligt att säga så där. Låter som ett djur av ett slag. MEN jag känner så. Jag ville träffa Sofie så ofta hon kunde eftersom jag ville se hennes mage bli större, större, större och större. Ja, du är lika stor som en minibuss. Inget fel med det, det är bara defekt utväxt! Öh... rofl... Det är lite tråkigt nu när födelsen kommer närmre och närmre, då försvinner den fina magen och byts ut till ett underbart litet barn. Det är inte tråkigt. Det är det fjärde kapitlet i din livsbok. Det första kapitlet heter: Sofies födsel och första tio år. Det andra heter: Ungdomen är ingen källa. Det tredje heter: Så här är livet. Och det fjärde kapitlet heter: Din egna unges födsel! LOL...

Som när Sonia sa att hon var med barn. Då sa jag att det var roligt för henne. Jag tycker om henne och jag tror att hon kommer bli en hel skön mamma. En riktigt snygg MILF! rolf! Hennes mage börjar sticka ut nu och det är trevligt att se. Få se hur stor hon kommer bli... herregud... tänk om det är en melon som växer där inne! Då kommer Sonia bli helt rund och grÖn. En liten Hulken som man kan rulla efter marken. Sen kan man sätta en tratt i naveln och hälla i lite vodka, för att smaksätta henne, så kommer det bli underbart och äta upp skivorna! Mums... Pröva det med en melon. Gör ett hål i den, tryck ner en tratt och häll i sprit i den. Men bara lite i taget så att vätskan hinner absorberas av melonen. Det är skit bra och ha när man har fest... Var, var jag... Ja just! Sonia är snygg... kanske inte lika snygg som Christina Aguilera, men det är ju ingen... jo, kanske Kate Beckinsale... i alla fall. Både Sofie och Sonia kommer bli väldigt bra mammor. De kommer bli väldigt heta MILFS som grabbar i min ålder kommer åtrå. Men det är som det är med alla snygga kvinnor, se men inte röra, för då kommer farbror polis! NI vet att jag gillar er båda, ni har hört var jag tycker. Nu är det bara framtiden och ödet som för oss fram. Vänta bara... om arton år skriker ni på era barn... vänta bara... Alejandro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar