fredag 14 maj 2010

Fejsbuuck

Jag vet inte vad som är fel, men Christina håller för sin mun medan hon strövar omkring i New York. Hon är snygg som vanligt och det verkar som om ingen ser att hon inte vill visa sina läppar. Jag hoppas för någons skull att hon inte har skaffat en töntig läppring! Jag vill tro att hon bara funderar över hur många gånger hon ska ha sex med mig! L0L!



Den här bilden är bara för giftig! Christina Aguilera är HELT NAKEN!! o_0 Jag gillar vad jag ser och vill som många andra ha mer bilder som är så här... men utan att hon håller för! Bilden är taggad till ett helvete men den kommer följa med i Bionic Fan Edition lådan!



Här nere är en video på den lilla horan Miley Cyrus! Det kallas att dansa... om jag förstår rätt... jävla hora...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar