torsdag 6 maj 2010

Brothers and Sisters are with God! Forever and Allways!

Många gånger så funderar jag, på många och olika saker. Saker som kan förändra, saker som upplyser, saker som är svåra att förstå och kanske saker som stärker fantasin. Jag är inte säker men om det fanns enhörningar så skulle jag vilja ha en, eftersom de är inte större än en hund och lever enbart på godis. Den skulle vara bra att ha för den får alla som ser den att le och skratta. Jag skulle ta hand om den eftersom den skulle göra mig väldigt glad! Man kan alltid drömma. Vad tänkte jag på? Ja just ja. Imorgon gäller Lady GaGa! I Ericsson Globe! Det kommer fan en konsert jag sent kommer glömma! Hon är en unik kvinna som nu har erövrat musik industrin och kommer antagligen bli större än Madonna, om den människan ger upp snart och slutar finnas! Jag kan fan inte vänta till i morgon. Det ska bli helt sjukt! AAAAH! Paper Gangsta Bitch!!

Many times I think, in many and various things. Things that change, things that informs, things that are difficult to understand and maybe things that strengthen the imagination. I am not sure but if there were unicorns so I would like to have one, because they are no bigger than a dog and live on candy alone. It would be good to have for everyone who sees it smile and laugh. I would take care of it because it would make me very happy! One can always dream. What was I thinking? Oh yeah. Tomorrow the Lady GaGa! The Ericsson Globe! It will fuck a concert I'll never forget! She is one unique woman who now has conquered the music industry and will probably be bigger than Madonna, if it gives up soon and stop there! I can not fucking wait until tomorrow. It will be totally sick! Aaaah! Paper Gangsta Bitch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar