måndag 3 maj 2010

Halo Reach Beta Is Here and It feels like it sucks...


Idag kvart i åtta på kvällen så kom Halo Reach Beta ut, och jag och Kim spelade en match, sedan var servern död. De sa på Bungie att servern skulle vara seg, men jag väntade i tio minuter utan något resultat. Jag ska pröva igen men det gör jag nog imorgon eller på onsdag. Kim tror inte på detta spel. Han tror att Reach kommer vara en stor flopp och jag har en känsla att han har rätt. Får se vad som kommer hända när hela spelet kommer ut. Jag tror att det kommer suga. Spelet har skit usel framerate och känns allmänt segt. Det var inte roigt. Vi får se...

Today seven forty-five the evening came Halo: Reach Beta, and I and Kim played a match, then the server was dead. They said at Bungie that the server would be tough, but I waited for ten minutes without any result. I'll try again but I will probably tomorrow or Wednesday. Kim does not believe in this game. He believes that REACH will be a big flop and I have a feeling that he is right. We'll see what will happen when the full game comes out. I think it will suck. The game is crap lousy framerate and general feels slow. It was not roigt. We'll see ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar