torsdag 20 maj 2010

Big Blues With The Love of My Life! Two Steps from Hell!

Idag kommer bli en bra dag... Rawh... Rawh... I'm free Bitch!

Jag beställde några tidningar tidigare idag och kommer kanske få dem i början av nästa vecka, kanske samtidigt som gåvorna till tjejerna. Jag hoppas verkligen att de blir glada, men jag är rädd att jag tar i för hårt. Jag inbillar mig att jag blir för självisk. Fast det är så här och det känns lite korkat men jag har känt Sofie mycket längre än Sonia. Hmm... jag är faktiskt lite nervös men jag har inte ett skit att behöva vara nervös över. Jag har skaffat gåvor åt dem. Och om de inte är till behag så gråter inte jag, de var inte så dyra och det enda jag är ute efter. Det enda jag är ute efter att visa dem vad de betyder för mig. De är mina vänner som båda ska bli mammor. Jag kan säga så här mycket om gåvorna, det som Sonia kommer få kommer få henne att se skit tuff ut, det som Sofie ej drickbart men kan hålla vätska och kan bäras runt nacken. De får vänta och se.

Christina Aguilera är hetast i världen och har nu fan mer status är Lady GaGa. De homosexuella hetero smygaren Perez Hilton kukar sig som vanligt på sin blogg och Aguilera. Hon hade nog aldrig uppträtt på han födelsedags fest förra året om hon bara visste vad han skriver om på bloggen. Han verkar orka lägga ned tid på att älska dumma rykten. Han har den är bilden :PÅ VÄNSTER SIDA OM TEXTEN: som "bevisar" att Christina "härma, kopiera" (finns inget som ens tyder på kopiering, eftersom Christina inte kopierar GaGa) Jag skrattar bara när jag ser på den där bilden eftersom det är bara fel! Jag blir arg som fan! Christina har rätt, ingen borde få säga så eftersom hon har varit aktiv i mer än tio år. GaGa har funnits i två tre år. Skit alltså...

Today will be a good day ... Rawh ... Rawh ... I'm free Bitch!

I ordered some newspapers earlier today and will perhaps get them early next week, perhaps while the gifts to the girls. I really hope they get excited, but I am afraid I too hard. I imagine that I too selfish. But it is so here and it feels a bit stupid but I've known a lot longer than Sofie Sonia. Hmm ... I'm actually a little nervous but I did not give a shit that need to be nervous about. I have bought gifts for them. And if they are not comfortable to cry so I do not, they were not so expensive and all I want. The only thing I'm looking to show them what they mean to me. They are my friends who are both going to be mothers. I can say this much about the gifts, it will get that Sonia will make her look tough shit, that Sofya not drinkable but can contain fluid and can be worn around the neck. They will wait and see.

Christina Aguilera is the hottest in the world and now has more fan status is Lady GaGa. The homosexual heterosexual stealth machine Perez Hilton dicks as usual on her blog and Aguilera. She had never acted on his birthday celebration last year if she knew what he writes on the blog. He seems to manage to spend time to love the stupid rumors. He is the image: ON THE LEFT SIDE OF THE WORDS: which "proves" that Christina "imitate, copy" (which is nothing even suggesting copying, because Christina is not copying GaGa) I just laugh when I look at that picture because it is just wrong! I get mad as hell! Christina is right, no one should say so because she has been active for more than ten years. GaGa has been around for two or three years. Fuck So ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar