lördag 1 maj 2010

För nu e jag arg! Fuck!

Jag blir så jävla förbannad på en del personer. Jag förstår inte hur en del kan gnälla och tjata på stackars Christina! Jag blir så trött när jag läser dumma kommentarer om min älskling, som t. ex att hon ser ut som en clown bara för att hon har rött läppstift på sina läppar! KOM IGEN!! Hur fan kan man säga nåt sånt om någon utan att själv inse hur dumt det låter. Sluta tjata om det! Det är bara lite läppstift som gör läpparna röda! Visst, clowner målar sina läppar röda men då är ansiktet också målat! Men när man säger så om en kvinna så säger man så om alla kvinnor. Låt mig fråga er som hatar allt onödigt: Skulle ni kalla er egna mor, flickvän eller närmaste vän för en clown? I don't fucking think so! Jag gissar på att Christina inte bryr sig om dumma kommentarer, men jag tror hon skulle bli sårad om man kallar henne för en transvestit! Sluta vara dumma troll på internet!

Så finns det annat att gnälla om. Jag sitter fortfarande och väntar på en HD version av Christina Aguileras musik video. Jag hoppas på att den kommer ut nästa vecka annars kommer jag skrika av ilska. Det har kommit en uppskalad version, men hör då på det här, då har de vänt på bilden. Varför vänder man på bilden? Det förstör hela videon, det är onödigt och jag blir bara arg. Gör så här istället: Släpp videon i Full HD dagen efter första premiären och folk lever lyckliga i alla sina dagar. Det finns en "klippt" version där mer än 40 sekunder är bortklippt! Skitsnack!!

I get so fucking pissed off at some people. I do not understand how some can whine and nag the poor Christina! I get so tired when I read stupid comments about my baby, such as that she looks like a clown just because she has red lipstick on her lips! Come on! How the hell can you say something like that on anyone but yourself to realize how stupid it sounds. Stop nagging about it! It's just a little lipstick to make lips red! Sure, clowns paint their lips red but then it also faces painted! But when you say that about a woman so they say so on all women. Let me ask you who hate all unnecessary: Would you call your own mother, girlfriend or friend coming for a clown? I do not fucking think so! My guess is that Christina does not care about stupid comments, but I think she would be offended if you call her for a transvestite! Stop being stupid trolls on the internet!

So there are other things to whine about. I sit still and wait for an HD version of Christina Aguilera's music video. I hope it comes out next week or else I will scream with rage. There has been an upscaled version, but hear this, then they flipped the image. Why turn it in the picture? It ruins the whole video, it is unnecessary and I am just angry. Do this instead: Release the video in Full HD first day after the premiere and people live happily ever after. There is a "cut" version in which more than 40 seconds are cut off! Bullshit!!

Here are some pictures of what people nag about:



Look like a clown... no... she does not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar