måndag 15 mars 2010

YouBoob ISTÄLLET FÖR YouTube BORDE VARA YouTool ELLER KANSKE YouSuck

Jag kommer inte skriva så mycket... inte idag eftersom jag har inte tappat kontroll idag! Jag tappar aldrig kontroll, jag ville bara säga till. Nej men ja! Jag såg på ett program, ett pilot avsnitt för en ny serie som inte går på svensk tv ännu. Ett Sci-Fi program från skaparna av Battlestar Galactica och det kommer bli ett program jag tänker följa. Det gav mig en idé till en novell jag strax tänker skriva. En novell som handlar om en kille som har knäckt en väldigt avancerad kod, som ger honom tillgång till väldigt invecklad teknik och programvara. Som ger honom möjligheten att skapa datorgenerad värld där han styr allt som sker. Det är allt jag vill säga, nu ska jag bestämma mig om det ska vara en ensidig novell, eller om jag ska göra flera sidor och skapa en serie av det. Många idéer finns i mitt huvud, många oavslutade noveller att göra klart, många historier jag vill skriva, skapa och göra till mitt egna. Jag ska fan försöka slå igenom som en okänd författare som skriver om sånt många inte vill skriva om, jag vill ge folk vad de vill ha och då vet jag inte vad det är. Jag ska ta reda på det ju längre tiden går. Önska mig lycka till och vi hörs imorgon.

Christina Aguilera 4 Lif3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar