onsdag 24 mars 2010

Call Of X-Tina: Bionic Shock 2 DLC Legend Map Pack

I dag fick jag ordentliga bevis på de nya kartorna till COD MW2 och det känns extremt lovande! Det är på tiden något släpps till det spelet, man började tappa hoppet. Jag är också glad att kunna berätta fler nyheter. Jag håller på med en ny video och med den här videon ska jag förstora min räckvidd. Jag är glad att få bekräfta att jag ska ladda upp den både här och på FaceBook! Jag tycker det är på tiden att folk får se vad jag kan göra, jag vill visa att jag vet vad jag gör. Videon kommer bli klar om två tre dagar och kommer få se dagens ljus till helgen. Jag kommer så småningom påbörja svårare project med hjälp av mer avancerade program. Men det är till sedan. Jag kommer endast posta mina bästa verk på FaceBook och jag kommer börja med en riktig gammal going, som Sofie har sett många gånger. Jag vet att du blir jätte glad att få läsa detta, jag slår vad om att ett leende finns hos dig medan du läser. Det var allt för idag. I morgon blir det med skoj och trevligheter. Nedan kommer ett par nya bilder på min älskade Christina. Hon ser jätte häftig ut och hon visar väldigt sexiga ben...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar