tisdag 30 mars 2010

o_o -_- o_o Nearly crying with laughter at ZarZerDude calling her "my baby". Embarrassing. =_=

Suck och stön... Bara för att jag älskar min Christina Aguilera så känns det när man blir ratad på grund av det! Jag borde inte ta illa upp eller ens bli upprörd för att en del människor skriver skit. Men en del saker är bara sjuka och jag försöker att inte bry mig. Men det är så svårt eftersom hon är en person jag tycker om. Jag går till en sidor, jag gick en del sidor där många har svårt att uppskatta kvinnliga kändisar. Det förekommer också på forumet jag är medlem på också. Många skriver ibland nästan hatiska kommentarer och kallar, speciellt Christina, för clown, transsexuell, slampa, smink hora, transclown! Och visst, Christina bryr sig säkert väldigt lite vad många säger och skriver, men vissa saker är bara för elaka. Det är inte bara henne, det finns andra de kan ge sig på... Britney Spears, Lady GaGa! Bryr jag mig för mycket för att ens hålla på. Och när det kommer till yngre stjärnor, som Taylor Momsen och Miley Cyrus så kan kommentarerna klassas som pedofiliska önskningar. Där de skriver att det vill våldföra sig på dem, eller ta dem hårt bakifrån och knulla dem i alla öppningar. En del så har man sett kommentarer gällande stjärten eller brösten. I Sverige är 15 år den lagliga åldern för sex, men I USA är det 18 vilket de två nämnda flickorna är inte riktigt 18 ännu! Miley 17, Taylor 16! Jag är pratat om Taylor förut i tidigare inlägg! Miley däremot... Hon är en stjärna bland unga flickor i fan alla åldrar... När man tittar på dessa bilder här nedanför så funderar man långa stunder. De är från hennes konsert som gick för ett bra tag sedan. Jag gissar på att musiken är riktad till unga flickor, men kläderna:


I den ^^^^ bilden kör hon världens juck kalas för de unga flickorna. Jag som är kille, jag älskar att få Miley sköna lilla rumpa ihop klämd av små, små shorts och eftersom jag bor i Sverige så får jag gilla sånt här. Det enda jag försöker förstå är varför unga flickor tvingas att få se en flicka nästan deras ålder, åma sig och slänga med stjärten. Män i alla åldrar tycker dessa kläder är skapade av Gud och bör bäras av Miley varje dag. Och var är föräldrarna till Miley... vem vet... vore jag hennes far skulle jag försöka sätta stopp för att låta min dotter klä sig så där och hon var inte ens sjutton vid tillfället av konserten... Nu har jag gnällt färdig och blivit lite upphetsad av tankar. Nu känns allt mycket lugnare igen. Tack din lilla slampa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar