fredag 12 mars 2010

Inget som en flaska mjölk kan ge mig...

Jag hörde för en dag sedan en väldigt skön fråga, som fick mig att tänka till lite på mitt liv. Det är en riktig tankeställare!

Vad tänker du på när du inte behöver tänka?

Det som när man borstar tänderna eller rakar sig, man måste inte tänka men gör det ändå. Jag t ex. tänker på många saker när jag borstar tänder! Jag tänker ofta på tjejer, sex och mitt liv, vilket inte är en nyhet till vissa. Fast en del dagar så tänker jag inte alls, speciellt när jag borstar tänder, för då har jag redan tänkt medan jag låg kvar i sängen och kissade eller onanerade som en glad sexåring på påsk. Men vad tänker du på när du inte behöver tänka?
Här om dagen så träffades Sofie och jag, men bara en lite stund fast det var lika roligt som vanligt. Jag berättade för henne att jag fått biljett till Lady GaGa och då frågade hon varför jag inte frågade henne, om hon ville följa med! Jag sa att jag inte tänkte på henne och det gjorde jag inte förens hon sa det. Jag skämdes faktiskt lite grann eftersom vi båda har sagt att vi borde hitta på saker tillsammans, det känns som om jag misslyckades med något och det kan man säga att jag gjorde. Jag misslyckades att fråga en vän om hon också skulle vilja följa med. Men det kanske hade svårare än man kan tro eftersom biljetterna till första spelning tog slut samma dag, så de var tvungna att fixa en till dagen efter. Suck säger jag bara... Fast vi behöver inte gråta min älskade vän, vi har väl förhoppnings vis fler tillfällen! Nästa gång jag finner något speciellt så ska jag fråga dig först och låta Sonia vara en stund! :P Åh nu har jag väldigt spännande nyheter gällande bortkastning av mycket pengar och tvspel. Jag har äntligen fått tag på ett capture card! Jag vet inte när den kommer eller om den kommer men jag har beställt en och nu är det bara att vänta! Jag kommer äntligen kunna fånga lite video av mitt tevespelande och det känns jävldigt spännanande!

Knulla katter som slickar pungen! KUKEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar